عزیز نازنین ما

عزيزم خيلي دوستت داريم...

1393/1/28 18:35
نویسنده : مامان و بابا
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام مامان قشنگم

عزیزم من این وب رو قبل بارداری برای شما درست کردم

ایشالله که دوستش داری

البته خاطراتت با داداش گلت وقتی ایشالله دنیا اومدی توی وبلاگ داداش نوشته میشه

که البته اون موقع وبلاگ هر دوتانون هست...چون از هم جدا نمیبینمتون و قد هم دوستتون دارم خواستم که یه وبلاگ داشته باشین...خیلیییییییییی دوستتوت داریم

اسم وبلاگ هم برای این شد مهر ماهی چون مامان خیلی این ماه رو دوست داره و چون آذر و دی ایشالله اقدام میکنیم برای همین شاااید شما مهر ماهی باشی

البته تا خواست خدا چی باشه و اینو بدون عزیزکم پسر باشی یا دختر مهر ماهی باشی یا هر ماه دیگه من و بابا قد دل کوچیکتون دوستتون داریم...تا بینهایت...عاشقتونم

خدایا شکرت که من همسرمو دارم

شکرت که پسرم رو دارم

و شکرت که یه نی نی دیگه به لطفت بهمون هدیه میدی ایشالله...

نیت کردیم اگه ایشالله دخمل بودی اسمتو بزاریم فاطمه زهرا

دختر من نام ز زهرا گرفت    دل همه امید به فردا گرفت

و ایشالله اگه پسر بودی اسم هماهنگ با اسم داداشی رو براتون انتخاب میکنیم...

تا بعد.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
30 فروردین 93 10:05
فدات بشم من میدونم ناز و تو دلبروی مثل دادشی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزيزم كه سر زدي و مرسي از اين همه لطفت دوست خوب من